keskiviikko 9. lokakuuta 2013

I go when all I wanna do, is stay here, with you

 Syksyn eka jakso ja koeviikko takana ja mä olen niin loman tarpeessa !! Onneks enään pari koulupäivää ja viikon syysloma. Lomaks jo vaikka minkälaisia suunnitelmia mm shoppailua Ruotsissa. ;) Rahaa palaa..

Tässä koulunkäyntiin turhautumis tilassa kattelin vanhoja ja vähä uudempia kuvia kesältä ja syksyltä, ja tännekki muutaman päätin julkasta. On ollu ihan huippuhauskoja hetkiä parhaitten kavereitten sekä meijän huippu lukio(hiiri)porukan kaa ! Ja en Weekend festareiltakaan kuvia oo tänne laittanu niin yhen sellasen saatte.. En haluu enempää pikselimössö kuvia laittaa :D Mut oli ihan mahtavat festarit! Eturivistä näin Examplen ja Calvin Harrisin !!! Ja tuli tanssittua ja pompittua niiiin paljon että huhhuh !






 
En ookkaan tainnu muistaa mainita, että mut löytää nykyään instagramistakin : @veerajalava
Sinne päivittelen tekemisiäni vähän ahkerammin ku tänne eli seuratkaa ihmeessä ! :)



Ja vielä loppuun pakko mainita uudesta lemppari artistista ! Oon viime aikoina kuunnellu paljon musiikkia artisteilta, jotka kirjottaa ainakin osan biiseistään ihan itse ja tää brittiläinen herra on niin sulattanu mun sydämen... oih Josh Kumra on mulle melkein synonyymi täydellisyydelle, kun musiikista  puhutaan. En ees enää oo laskuissa mukana siinä, kuinka monta kertaa oon kuunnellu ton levyn alusta loppuun. Miten on mahdollista, että koko levyllä ei oo edes yhtä huonoa biisiä ?
Jos kiinnostaa menkää ihmeessä kuunteeleen, esimerkiks The Answer ja Reckless love kannattaa kuunnella. :)

Moimoi ja hyvää tulevaa syyslomaa kaikille ! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti