sunnuntai 15. tammikuuta 2012

I need your help !

Nyt on kyse vakavasta asiasta. Hiuksista. :D

Nykyään mulla on siis tälläset hiukset..



...mutta mitäs sanoisitte, jos ne kohta ois tälläset ? :D


Mun hiukset on nyt vähän alle 55cm (olen mitannut, myönnän...) ja tossa alemmassa kuvassa ne ois noin 20 cm lyhyemmät, eli toi ois aika radikaali muutos. Mut toisaalta sellasta tarvisin nyt ! Mutta mua pelottaa, koska mulla on tosi paksut hiukset, että niistä tulee sellanen "kypärä" jollasta en haluais.. Ja seki pelottaa että alkaa kaduttaan..

Onks joku teistä leikannu pitkät lyhyiks? Kaduttiko?
Ja mitä mieltä ootte noista lyhyistä ? Auttakaa, kiitos !

14 kommenttia:

  1. Mun mielestä noi pidemmät on kivemmat (:
    Ite leikkasin joskus lyhyemmäks ja kadun sitä vieläkin :D

    VastaaPoista
  2. älä leikkaa !! noi on just ihanat :)

    VastaaPoista
  3. radikaali* ja kumpi vaan sopii :p

    VastaaPoista
  4. mun mielestä noista vois ottaa helposti 5-10 senttiä pois, koska ne on niin pitkät että jäis silti vielä "pitkät hiukset" =) Mut emmä iha 20 senttii lähtis ottamaan pois...

    VastaaPoista
  5. Iida: Mäki tykkään kyl noista pitkistä mut ne on ollu jo nii kauan :D mut oon kuullu että muutki on katunu lyhentämistä..
    Anonyymi: haha :D
    PP: kyllä mä ainakin vähän mut en tiä paljo :D
    Anonyymi: Ai oho :D
    Nelli: Nii se on kyl ihan totta :)

    VastaaPoista
  6. Älä leikkaa, mutta jos luulet niiden olevan liian paksut, marssi kampaajalle ja käske ohentamaan, mutta niin ettei ota pituudesta ollenkaan (--:

    VastaaPoista
  7. älä leikkaa ainakaa 20 senttii! just toi mitä nelli sano et semmoset 5-10 senttii pois, noi on nii ihanat noi sun hiukset nyt!! :)

    VastaaPoista
  8. LEIKKAA SOPIS IHAN SIKA HYVIN, vois itekkin ehkä koittaa jossain vaiheessa ;)

    VastaaPoista
  9. Emmi: siis ei nää liian paksut oo niinku jos nää on pitkät :D mut lyhyinä ehkä..

    sara: nii.. mut ois siistii kokeilla :D

    Alisa: taidat olla ainoo joka on tota mieltä.. :D:D mut tekis kyl mieli !

    VastaaPoista
  10. leikkää lyhyet ja värjää vaaleen ruskeiks

    VastaaPoista
  11. Anonyymi: Kuulostais kyl ihan kivalta mut en just nyt haluis värjätä :)

    VastaaPoista
  12. Mun mielestä sun ei kannattais leikata noita noin lyhyiksi, kun noi on nyt noin ihanan pitkät:) Mutta jos haluut leikata niin ota vaikka vähän jotain huonoja latvoja pois (jos löytyy) mutta ei noin paljon kannattaisi.. :) Mä leikkasin siis joskus sillon nää lyhyet, mutta en oo katunut paljoa yhtään, mutta toi olis kyllä aika iso muutos!:D

    VastaaPoista
  13. kiva blogi , oot kaunis (:
    käy kurkkaa mun blogi & liity toki lukijaks http://someonelikeu-ssanni.blogspot.com/

    VastaaPoista