tiistai 21. kesäkuuta 2011

Here I am !

Heipparallaa ! Päätin jo vähä aikaa sitten, että alan kirjottaa blogia heti kun saan kunnon kameran ja nyt kun sen sain niin here I am ! En meinaan oikein tykkää blogeista joissa ei oo yhtään kuvia.. 

En siis vielä osaa ollenkaan käyttää tätä, ja toi ulkoasu on vaa väliaikainen koska heittelin vaan randomilla jotain sinne. :D 
Kirjottelen tänne vähän kaikkea niin vaatteista, musiikista, ja kaikesta muusta mikä on mulle tärkeetä, ja ylipäätään mun elämästä. (:

Mutta tässä olen minä! (kuvat ei oo ihan uusia, meinaan vaikka sen uuden kameran sain en ole itteeni kuvaillu ku oon vähän kipee niin en oo hehkeimmilläni. (: )













Kirjottelen myöhemmin sitten lisää ja muuttelen ulkoasua niin nopeesti ku opin :D 
Joten nyt nukkumaan !(:




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti